søndag, januar 10, 2010

Genbrugsland i Bazar Vest


I den nye del af Bazar Vest ligger Danmissions genbrugsbutik: Genbrugsland. Og da jeg sidste lørdag manglede en stor skål, var det bare afsted over vejen.

Selvom samlingen af grønne urtepotter straks gave en idé om at lave en hel væg med potteskjulere i den samme farve, så var det jo faktisk ikke det, jeg kom efter. Og jeg lod dem stå.

Videre gik det til køkkendelingen. Og der er jo alt sådan et sted. Jeg fandt et dejfad, der kunne bruges. Og der sneg sig også et krus med til en vintage krus samling, som jeg arbejder på.

Hylden med kunstbøger tjekkede jeg selvfølgeligt også, men der kom ikke noget med hjem. Det er vist ikke sket før.

Havde jeg nu haft armkræfter og plads, skulle jeg også have haft et klaver med hjem.
Men det har jeg jo ikke. Og havd skal jeg egentlig også med et klaver? Men fint... det er det.
Skulle du komme på de kanter, så god tur i Genbrugsland.

Ingen kommentarer: