mandag, juni 25, 2007

Små forstyrrelser

Blogprop...jeg har ikke lige haft tid til at skrive i nogle dage, og nu er der alt for meget at skrive om på én gang.

Først blev jeg ramt af præstationsangst, fordi Anders O. ikke vil have mig med på sin blogliste, hvis jeg ikke skriver mere om fodbold, aber, rockmusik og et eller andet, jeg ikke engang ved, hvad er. Nå, jeg er vist ikke på hans liste ret længe.

Næste historie drejer sig om Lenes nye legetøj. Jeg har købt en blender, og er nærmest blevet blendoman. Jeg køber ind og spiser efter, hvad der kan blendes. I dag havde jeg for eksempel hovedet inde i min mors fryser for at se efter, om der var noget, jeg kunne tage med hjem og blende. Det var der. Så jeg har blendet gulerod, appelsin, frisk ingefær, hyben og biodynamisk grøntsagsjuice og får en dejlig drink, der smagte af sund. Sådan er det med nyt legetøj. Det skal leges med.

Ingen kommentarer: