mandag, juni 11, 2007

Gellerupparken på vej mod nye højder

Nu ser det ud til, at der kommer endnu flere byggemænd til mit kvarter. Gellerupparken skal bygges om. Meget fint og absolut nødvendigt.

Lige en lille bemærkning - hvad menes der med et almindeligt boligområde? Hvorfor ikke sætte ambitionsniveauet op og gøre det til det fantatiske boligområde, som Gellerupparken har potentiale til? Der er ingen grund til at stræbe efter middelmådighed.

Hvis der er mulighed for helt personlige ønsker, vil jeg gerne have en kombineret tagterasse, vinterhave og observatorium. Det kræver et hul i et betontag, en stor glaskuppel, der kan åbnes og en stige.... Kom nu! Det kunne blive så fint!

3 kommentarer:

Stine sagde ...

Jeg vil gerne have panserglas i mine ruder, hvis det ikke er for meget forlangt.

SW sagde ...

Jeg ser et stort potentiale for håndværkersex:-)

Lene sagde ...

Stine: Helt sikkert! Det skal du da have. Meget beskedent iøvrigt.

sw: Det gør jeg bestemt også;)