lørdag, juni 16, 2007

Efter eksamen

Jeg overlevede eksamen i går, og det var fint. Egentlig er jeg bare dårlig til at gå til eksamen, og ved I hvad? Det var min sidste mundtlige eksamen, hurra!

Nu har jeg sommerferie i 14 dage, og det kommer ikke helt bag på mig, at radioavisen i dag annoncerer maximalt regnvejr. Vi er enige om, at den måned jeg var spærret inde med bøger og dårlig samviggtighed, bare jeg kiggede ud af vinduet, var I andre ved stranden og legede i bølgen blå. Jeg havde faktisk sagt til nogle, at det ville ende sådan, men så sagde de, at folkeskolerne først havde ferie sidst i juni, og derfor kom regnen først der.
Men det er mig, der styrer vejret... eller noget.

Regn eller ej...Jeg har ferie. Hjemmeferie. Jeg har lidt opsamling på mærkelige overspringshandlinger. Er det ikke pudsigt, som overspringshandlinger ikke er det samme, når eksamen er overstået?

Jeg laver en ufuldstændig liste over ting, jeg skal:
  • lege pressemeddelelser med Stine.
  • deltage i møder.
  • skrive en bog! til en fødselsdagsgave på lørdag...he.
  • gå meget på yndlingsmuseum.
  • arbejde...æh, jeg kom til at sige, at det kunne jeg godt.
  • købe og aflevere en gave.
  • læse bøger helt frivilligt.
  • lære at stå inliners.
  • have gæster.
  • ordne mit hjem.

Hvor bliver det hyggeligt!

Ingen kommentarer: