fredag, juni 15, 2007

Jeg lytter med...

Jeg er syg, dårlig og træt - Nå, nej - Jeg skal til eksamen lige om lidt.

Inden da kan jeg nå at fortælle, at jeg igen har oplevet noget nærmest tragikomisk. Jeg opdager i aftes, at min kvindlige underbo skulle have besøg af en af mine tidligere charlataner. Det er mærkeligt nok, men når dertil kommer, at jeg er det mest nysgerrige menneske i hele verden, så vil jeg godt klage over, at her er alt for godt lydisoleret.

Til ønskelisten over ting, jeg gerne vil have, når Gellerupparken skal bygges om, er nu et sted i lejligheden, hvor betonen er tynd nok til, at man kan høre, hvad underboen laver og eventuelt en eller anden form for tolk, hvis der tales arabisk eller somalisk. Big sister is ready!

Nå, men det eneste jeg kunne høre, var at underboen støvsugede før besøget. Tro mig, det havde hun ikke behøvet. Det er ikke det, han kommer for. Hvad han kom for (og hvordan?) kunne jeg overhovedet ikke høre, selvom jeg havde verdens længste ører, lå på gulvet med et glas og havde vinduet åbent, så jeg fik ondt i halsen. Hmm!

Hvor irriterende! Måske skulle jeg bare spørge hende? Jeg har godt nok aldrig snakket med hende før, men ville "Jeg kunne desværre ikke høre alt, hvad der skete i nat nede ved dig, men næsten. Jeg ville bare lige høre, om penisoperationen har hjulpet?" være påtrængende?

2 kommentarer:

SW sagde ...

heheheheehe - Just do it - det er mit nye motto - som jeg hermed kaster videre:-)

Lene sagde ...

Takker! Hvor er det hyggeligt at have dig tilbage sw.