søndag, juni 03, 2007

Fire bekymringer og et hit

For det første: Hvordan skaffer man et interview med Statsministeren? Er vist kommet til at sige, at det kan man da sagtens!

For det andet: Flirting-Lene har været på spil igen! Jeg går forbi tilfældig mand, som jeg har smilet sødt til i to år, på fortovet. Han har aldrig før reageret med andet end nik på lang afstand. I dag lod han sin finger køre op af min nøgne underarm og sagde: "Hej Søde, hvor skal du hen?" Hvem pokker kunne vide, at knappen til Flirting-Lene sad på underarmen?

For det tredje: Jeg modtager i dag en SMS fra en mand, jeg engang havde noget flirt med. Jeg har bare ikke hørt en lyd fra ham i halvandet år. Nu vil han bare gerne lige høre alt, om hvordan jeg har det....hmm!

For det fjerde: Det her er et sommerhit: "Who is he" med Burhan G

For det femte: Hvordan kan det være så svært at koncentrere sig om at læse eksamen?

Ingen kommentarer: