fredag, februar 26, 2010

Stærkt

Efter en uge med sygdom, mit livs første prædikenskrivning, ansvaret for en morgenandagt, sangtime og en tur i Århus' smukkeste bygning er det blevet weekend.

Jeg forestiller mig, at jeg skal nå at hoppe lidt rundt til Madonna. Bare for at blive ryste lidt på plads. Og så burde jeg seriøst begynde at drikke nogle stærke drinks. På P-skolen har de noget altervin, der får mig til at glemme alt om syndernes forladelse og tænke mere på, om mit spiserør overlever også denne gang. Det problem kunne jeg godt træne mig ud af.

2 kommentarer:

Nille sagde ...

Altervin bliver man nok aldrig forfalden til... så er det bedre i de klostre, hvor munkene brygger deres egen øl eller likør; der er vi særdeles leveringsdygtige i Belgien!

Lene sagde ...

Nille: Det er I! Nu er jeg ikke så meget til øl. Faktisk er jeg nok mere til stærk spiritus... men IKKE tidligt om morgenen :)