lørdag, februar 06, 2010

Baobab-dag

Min let overkogte hjerne holder lørdag og summer stille rundt. Det er baobab-dag. Ligesom i historien om Den Lille Prins er der små ting, der skal ordnes. Nok har jeg ingen baobabtræer, men jeg har chilispirer, der skal vandes og rugbrød, der skal bages.
Og der er gulve, der skal ordnes, og tøj, der skal på plads. Og sådan kunne jeg blive ved.

Men egentlig er det kun hyggeligt, når bare det kan foregå i roligt tempo og med selskab af kaffe. På den måde bliver en hektisk uge lagret, og en ny uge bliver gjort klar.
God lørdag til jer.

2 kommentarer:

Lena sagde ...

Lyder hyggeligt. Kunne der blive en lille chilli-plante til ig også?

I øvrigt: Du har fået en udfordring. :-D
Se min blog.

Lene sagde ...

Lena: Det kan der da! Chiliplanter er her nok af, og jeg har set udfordringen. Jeg tager den op, når jeg lige har tænkt.