torsdag, november 08, 2007

Valgkampdag 16

Efter at have lavet huller i 245 rosekort er kampen slut for i dag. Den begyndte med, at jeg blev vækket i morges af....pakkeposten!!! Og jeg var så træt. Jeg har knap åbne øjne, da jeg rakte armen ud efter pakken, men jeg tror nok, at jeg huskede at vikle mig ind i dynen. Det er godt, at det her morgenvækning snart får ende.

Jeg har været kreativ i dag og lavet et billede. Jeg tror sgu', at det lykkedes mig at finde min metode! Jeg er aldrig helt tilfreds med kun at male, tegne eller lave collage, men nu fik jeg det hele blandt rigtigt og tilføjede lidt leg med computer. Jeg har allerede foræret billedet væk.

For øvrigt... hvordan er det sket, at jeg har en bunke på 10-20 artikler, der venter på mig?
Hold så op med at få nye ideer!!!

Ingen kommentarer: