mandag, november 12, 2007

Dagen før dagen...

Den sidste roseaktion er slut. Nu gælder i morgen. Den store valgdag. Jeg skal efter Lene-forhold tidligt op og hen til stemmestedet, hvor jeg skal være hele dagen, indtil den sidste stemme er talt.

Planen er at være færdig kl.22.30 eller noget i den stil. Og så havde jeg tænkt mig at dulme nerverne i selskab med de sorte spejdere.

MEN... så ringer YndlingsRosenhøjven totalt overgearet. "Lene, vi skal til valgfest!" Og jeg havde ikke hjerte til at sige nej.
En lang dag, hvor jeg allerede nu er spændt på, hvordan det går. Og så en tur til valgfest med statskundskabsstuderende, der har knive i stedet for albuer sammen med YndlingsRosenhøj, der alene ved kombinationen meget mørk hudfarve og umiskendeligt god til dansk tiltrækker en mængde opmærksomhed.
Når han dertil følges med tyk, hvidhåret hunkøn = mig, så fordobles opmærksomheden. Bingo!

I et anfald af sammenkogt nervøsitet over morgendagen gik jeg fuldstændigt shopamok! Jeg har købt alt fra vinterstøvler til undertøj. Og det hjalp på humøret!

Ingen kommentarer: