onsdag, august 19, 2009

Udstillingsnyt

Som Maja skriver om på sin blog, er vi ved at lave en udstilling. Jeg fik jo engang mere end en forskrækkelse ved min tandlæge. Der måtte gøres noget. Og det bliver der så nu.
Jeg skal udstille malerier og fotos. I kan se lidt af det her.



Der ser ud til, at I selv må gætte jer til farverne på malerierne. De er blevet mærkelige på fotografierne. På den anden side... den dag, jeg er tilfreds med noget, jeg har lavet, er en dag, hvor jeg er syg.
Men noget er jeg glad for. Nu skal de kreative udskejelser ud i verden, og så må der da være mindre rod tilbage i mit lille hjem.

5 kommentarer:

Septemberliv sagde ...

Det må være vildt spændende at skulle vise sine kreativiteter til mange. det er jo sjældent derfor man begynder på at male og lignende.

Pøj pøj med udstillingen :)

Anonym sagde ...

Hvor er det spændende, at du skal udstille. Jeg håber det bliver godt og at I får en masse positiv kritik. Jeg håber også, at det giver dig mod til at udstille mange andre steder i fremtiden.

Lene sagde ...

Septemberliv: Tak. Det er meget spændende! Og rigtigt... det er jo ikke derfor, at jeg maler, fotograferer og hvad jeg nu ellers laver. Men det virker rigtigt at vise det frem nu.

Lene sagde ...

Jens: Tak. Og bare rolig... jeg har allerede nye ideer. Jeg håber, at det her er de første skridt, og at jeg så kommer op i fart :)

Dot sagde ...

Hey Lene - i min ferie-afsondrethed er det gået henover mit hoved, at er sprunget ud i virkeligheden med dine malerier. Heja og hep herfra!