lørdag, august 29, 2009

West Coast gangsta shit

Undskylder straks for sproget, men man har et par dages frit lejde efter en Snoop doog-koncert. Tror jeg nok. Jeg prøvede at finde en anmeldelse af koncerten, der passede med min oplevelse - jeg er for doven til at skrive anmeldelser selv. Men anmeldelserne stritter i alle retning fra rigtigt godt til skidt, og det er egentlig nok alt sammen rigtigt.

Grundlæggende er jeg dog glad, når en koncert begynder med O Furtuna fra Carmina Burana. Så er man ligesom i gang. Og minder mig forresten om klippet fra "Dommedag nu" med helikopterangrebet. Sidespring, helt klart sidespring, men jeg elsker den film.

Tilbage til koncerten... Der var god stemning, og der var sange, som jeg kendte. Og så var der The Lady of Rage, og hun var helt fantastisk sej og ikke det mindste tøset.
Så nu er jeg helt klar til at bevæge mig ud igen næste weekend, hvor den står på Bikstok Røgsystem sammen med Maja.

Og så til overskriften... Hos min nye heltinde med pink hår fandt jeg dette link til Vintage West tracks. Man skal nok ikke være for sart omkring bandeord, men ellers er det bare at lytte løs. Det er skønt!

Ingen kommentarer: