I dag gik der et lys op for mig.
På et af de mange borde, jeg ser på mit arbejde, lå der et blad. Og for et par dage siden så jeg, at det hed PC-WARE. Det sagde mig ikke et klap. Men der var noget med det blad.
Dagen efter så jeg, at Chris MacDonald var på forsiden, men ikke om det fik mig på rette spor.
Nogle gange kan jeg være uhyggelig langsom i hovedet!
Så i dag så jeg bladet og tænkte straks: "Det er jo Leif!" Eller i hvert fald hans firmablad.
Det går hurtigere, at når jeg ser en pakke fra FedEx, så tænker jeg på Nille.
Hvor hyggeligt. Jeg har simpelthen mine blogvenner med på arbejde.
Hvad det bloggeri ikke bringer med sig!
tirsdag, marts 31, 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
7 kommentarer:
Haha - du har fuldstændig ret: man får virkelig udvidet sin horisont når man blogger.
Jens: Sjovt nok tænkte jeg også straks på dig, da det endeligt gik op for mig, hvad der var med det blad. "Jens ville have fundet ud af det meget hurtigere", tænkte jeg. Men hvem ville ikke det? :)
Lol! Det er en ubevidst form for branding jeg har lavet der - hvor smart ;-)
Men jeg kender det godt - man begynder pludselig at forbinde nogle ting på en helt anden måde end før - og det er da meget hyggeligt!
Det skal du ikke være sikker på. I dag hoppede jeg da på Leif´s aprils nar. Hvis jeg ikke havde læst de andre kommentarer, så.....
Nille: Husk at få lønforhøjelse for din effektfulde branding!
Jens: Haha, aprilsnar er til for at blive hoppet på. Godt at vi er to, som er lidt langsomme:)
Jeg er da glad for at høre, at vi kan pirre din læselyst ved at sætte et foto af Chris MacDonald på forsiden af vort kundeblad :-)
Leif: Læst er nok at overdrive. Men jeg tror bestemt, at forsiden fængede mere end andet PC-læsestof.
Send en kommentar