lørdag, marts 24, 2007

Personlighed

Jeg har en personlighedsmaske, som roder mig ud, hvor jeg slet ikke kan overskue noget som helst...Flirting-Lene. Jeg har helt klart lært hende at kende ved at se på min venindes alter-ego...Flirting-Fie.

De her flirting personer er for så vidt meget sjove at være i selskab med. Man er glad og udstråler energi. Man indtager et rum og husker for engangs skyld alle de små lykkebringende ting: Smil, henkastet berøring af fremmede personers arme og ros. Derudover selvfølgelig en masse interesset snak som: "Du arbejder! Det lyder utroligt spændende. Vil du fortælle mere om det?"

På et eller andet tidspunkt møder flirting-personerne en eller anden mand, som overvejer, hvor han kan finde noget nemt sex. Det er her, advarselslamperne burde gå amok. For selvom flirting-personen egentlig ikke er interesseret, så kan man ikke stoppe igen!

Jeg skal ihvertfald i den slags situationer rode mig ud i samtaler om intime middage, dansedates (Selvom jeg overhovedet ikke kan danse!) eller, når jeg er virkeligt frisk, i samtaler om seksuelle fantasier. Hvorfor? Det vil være meget simpelt, hvis det bare var, fordi jeg havde lyst til sex. Fred være med det. Jeg tror bare, at det er værre endnu... Det er på grund af opmærksomhed! Jeg nyder det! Arhhhh!

I nogenlunde nær sammenhæng med ovenstående... Kan man ringe til et taxaselskab og få dem til at sige til den chauffør, man kørte med i går, at han IKKE skal ringe til mig, bare fordi jeg kom til at sige, at jeg gerne ville have en mand som ham? Flirting-Lene mente det sikkert, men resten af Lene'erne er meget imod!

Ingen kommentarer: