søndag, november 26, 2006

Naboskab

Nu er jeg i godt humør igen. Jeg har brugt hele dagen sammen med morsomme, dejlige mennesker. Jeg mangler bare et godt grineflip, så er jeg klar til en ny uge. Og det skal nok komme.

Jeg har røde kinder, fordi jeg faktisk har været ude i dag. Måske er jeg blevet solbrændt? Jeg har været ude at samle integrationsideer. Det var sjovt.

Sådan er det at bo i et multikulturelt område. Jeg møder hele tiden mennesker, som overrasker mig ved at være dem. De er ikke fordomme eller stereotyper. Nogle er uvidende. Andre er ligeså dårlig til at lære andre sprog, som jeg selv er. Men dem, jeg møder, kan grine...også af sig selv.

Men tænk at det skal være et ministeriestøttet projekt at besøge sine naboer. Ret mærkeligt. Jeg må blive bedre til at besøge mine tætpå naboer. Måske har de også humor? Og lige spændende...vil de være medlemmer af Socialdemokratiet?

Ingen kommentarer: