søndag, november 19, 2006

Køreplan for fremskridt

"Alle store talere begyndte som dårlige talere" Ralph Waldo Emerson

Lidt opsamling på mit fortællerkursus. Det var rigtigt godt. I dag var jeg lidt mere frisk.
Min hjerne koksede bare over at skulle lære og prøve en masse ting på en gang.

Så jeg kunne selvfølgelig ikke rigtigt huske, hvad jeg skulle sige, kun hvordan jeg skulle sige det. Nå, men øvelse gør mester.

Jeg har fået tænkt over, hvad det er, jeg vil med mit liv. Ja, ja, det skal man gøre en gang imellem. Bare mærkeligt, at det altid skal være om søndagen...

Jeg tror faktisk, at jeg har fundet på noget! Og har allerede fortalt det til to personer i min omgangskreds. Heldigvis er de begge af den herlige slags, der siger: "Jubii!" Når jeg i næste uge finder på noget andet.

Det er en uvane, jeg har. Jeg er disciplineret, men ikke særligt målrettet. Men nu bliver det hele meget bedre. Jeg har fået et mål. Så skal der skæres til i bredden og graves i dybden! Fokuseres og en masse andet godt.

Jeg kan begynde med at lave de opgaver, jeg skal aflevere i morgen på Djh. Små skridt, små skridt....

Ingen kommentarer: