onsdag, marts 10, 2010

Inspiration til flyvske tanker

Det er lige før, at denne uge forsvinder ud i et lommetørklæde. Jeg har pådraget mig en standardforkølelse med ondt i halsen og snot i rigelige mængder. Men skal dog siges, at i går påstod min sanglærer, at jeg glemte, at jeg var forkølet. Så koncentret er jeg!

Men det er jo blevet forår! Og jeg kan mærke, hvordan jeg bliver mere og mere grundglad. Der er lyst, når jeg tager afsted om morgenen. Og selv når jeg får sent fri (sangtimer!), så er der stadig lyst. Der er fugle, der synger. Og katte, der hyler. Helt klart forår.

Trænger man til en inspirationsliste for at give energien endnu mere luft? Det tror jeg bestemt, at vi gør.

Inspirationsliste:

Så skulle der være friske ideer til at flyve videre gennem ugen. Fik jeg sagt, at jeg også skal synge i dag?

Ingen kommentarer: