tirsdag, marts 30, 2010

Forårsstemning

Forårsrengøringen her i betonlejligheden er så omfattende, at den behøver sit eget soundtrack. I det hele taget er der brug for nyt på musikfronten. Hele den kolde vinter fik mig til at høre alt for meget Depeche Mode. Og det er ikke dårligt. Det er bare ikke sommermusik.

Men nu er det nye tider. Og så skal der høres:

Erykah Badu

India Arie

Wyclef Jean

Natasja

Bikstok Røgsystem

Og efter at have læst denne anmeldelse er jeg nødt til at høre Gonjasufi. Og jeg kunne blive ved.
Musik til arbejdet er nødvendigt.

2 kommentarer:

Superskurk sagde ...

Det lyder intet mindre end herligt!

Jeg sidder helt tilbage i sofaen og nyder stilheden efter et døgn invasion af min bror + familie.

Lene sagde ...

Maja: Hahaha, familiebesøg giver ret til meget sofasidden.