fredag, januar 30, 2009

Prognose for en god weekend

Der er flere grunde til, at jeg siden i mandags har glædet mig til weekend, og nu er den her så.

Jeg fik simpelthen Godfather-triologien i fødselsdagsgave af min søster efter at have plaget!!!
Så nu er der dømt sofa og fjernsyn i mange timer...

Og så skal jeg have bagt en rasende masse kager. På søndag kommer der gæster, og jeg har på en eller anden måde selv opdraget dem til, at en kom-sammen med mindre end fem forskellige kager er en sølle fest!

Det er weekend, og jeg trænger til den afslapning og selskabelighed, der byder sig til.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Se bare - der er altså nogen fordele ved at have fjernsyn! Og i aften kan man se melodi grand prix - hvis man har lyst! ;0)

God fornøjelse søndag. Det lyder lækkert med alt det kage og jeg håber at det bliver en rigtig dejlig dag!

Lene sagde ...

Jens: Melodi grand prix er ikke lige mig. Jeg kan sagtens gå amok over kostumer og show, men sødsuppemusik...ellers tak.

Det gør heller ikke noget. Jeg har de fantastiske godfather-film!

Nu har jeg købt ind til det store kagebageri. Det er nok ikke den store helsedag, der venter forude:)

Anonym sagde ...

Det var en god gave! Og en fornuftig søster
:-)

Lene sagde ...

Donald: Dejlig gave! Og søster, der forstår, når man kun ønsker sig én ting:)