torsdag, december 25, 2008

Lille

  • Næseblod -tjek!
  • Snot, der løber så voldsomt, at jeg må skifte trøje tit (ja, det er ulækkert.) - tjek!
  • Vågen i cirka fire ud af døgnets 24 timer - tjek!
  • Gode forsøg på at hoste vrangen ud på mig selv - tjek!
  • Hævede, røde øjne, der løber i vand, og som får mig til at ligne en skrubtudse, som i øvrigt på latin hedder en Bufo bufo - tjek!
  • Feber, der får min hud til at føles som brand og resten af kroppen som is - tjek!
  • Hovedpine på grund af det snotbassin, der er flyttet ind i hovedet og klemmer på de ting, der boede der i forvejen - tjek!
  • Læber, der tørrer ud og leder tankerne hen på følelsen af bark - tjek!
  • Masser af selvmedlidenhed - tjek!

Jeg er så stadigvæk forkølet. Godt at det er en af den slags dage, hvor det er helt legalt at ligge på min mors sofa og bliver forkælet.

Lene 4 år.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op. Det er snart længe du har været syg. Har du nogen holdning til hvor længe man skal være syg, inden man ringer til sin læge???

Jeg synes efterhånden at du har været syg lidt for længe. Men det må da betyde, at det snart er slut.

Lene sagde ...

Jens: Hvis jeg troede, at lægen kunne gøre det mindste ved forkølelse, så havde jeg været der.
Nå, men der er faktisk fremgang. I dag føles jeg lidt mere i live.

Madame sagde ...

Rigtig god bedring, Lene! Jeg har lige været gennem 2½ uge på samme måde, det er virkelig træls.

Dot sagde ...

Altså Lene, lille Lene. Hvor er du heldigt ha´ din moars sofa at ligge og være snotlille på. Håber du bliver så frisk snart, at det er rart at være lidt skidtmads-agtig. Nu du alligevel ligger der, så tjek lige Signe Emdals site ud, hun er altså en sej strikker, har fået en skøn lille dims fra hende i julegave - fra Sina. Hun har dem vist i Fund. Nå,men linket til Emdal colorknit er på min blog.
Knus Dorte

Lene sagde ...

Madame: Tak. Jeg kan godt huske, at du var syg. Sikke noget skrammel vi får raget til os!

Dot: Fine sager, du linker til! Jeg er vist mere ovre i pyllerfasen nu...