søndag, juli 22, 2007

Opsamling

Hov, jeg har vist forsømt min blog. Det var ikke meningen. Jeg er bare begyndt at arbejde meget. Sådan er det at være studerende i ferietiden. Der skal penge ind i de tomme kasser.
Men sommer er også ensbetydende med et stor pengeforbrug og en masse underholdning.

Jeg har været på stadion og se AGF's første superligakamp i denne sæson. Jeg fulgtes med YndlingsAnne og Søster. Vi havde skaffet billetter, så vi sad midt i fanklubbens territorium. Det var en vild oplevelse. Jeg er helt klart ikke med på de faste ritualer og sangene. Meget fascinerende og lidt bekymrende. Hvorfor skal fodbold hænge sammen med folk, der er aggressive? Det er grimt.

I går var det Bedstevenindens dag. Det vil sige - hun arbejder med noget med muskelsvind, og i går betød det Grøn Koncert. Jeg havde igen YndlingsAnne og Søster med. Vejret var perfekt. Vi hyggede os og mødte nogle af de kendte og tog ingen billeder af det. Kan det være bedre?

Kathrine er kommet hjem fra de meget varme lande for at holde ferie. Jeg glæder mig helt vildt meget til at se hende og til at få snakket.

Dagens minus: Jeg er blevet forkølet! Det begyndte vist allerede i fredags, men jeg prøvede at ignorere det. Der er bare den lille detalje, at når man arbejder på et sygehus, er man nødt til at overveje, om man kunne risikere at smitte meget syge patienter. Ja, ok så...jeg bliver hjemme, øv!

Ingen kommentarer: