onsdag, juli 25, 2007

Gode hensigter

Det går bedre med min forkølelse, men det går stadig ikke helt godt for min hals. Jeg havde sat næsen op efter at få en lækker, sexet hæs stemme, men nej. Jeg har fået en stemme, der lyder som en mellemting mellem noget, der skratter og et pivdyr, der er blevet trykket så længe på, at der efterhånden kun kommer luft ud. Skuffende!

Her til aften synes jeg, at jeg havde lavet en virkelig god plan. Jeg skal have ryddet op i mit lille hjem. Kathrine kommer snart på besøg, og her trænger. Planen gik så ud på, at jeg drak noget hvidvin med bobler, mens jeg gjorde rent for ligesom at være i lidt bedre humør. Problemet er nu, at jeg kastede mig over hvidvin med bobler og glemte rengøringen. Og at jeg totalt har undervurdret hvidvin med boblers sløvende effekt. Nå, men jeg laver en ny plan i morgen.

Ingen kommentarer: