tirsdag, april 06, 2010

Tilbage på skole

Præste-wannabees snakker meget. Efter 14 dages praktik og en påskeferie snakker vi enormt meget! Jeg synes, at det er flot, at der var lærere, som alligevel fik undervist os i dag.

I løbet af denne uge skal jeg have lavet tre afleveringer plus et ukendt antal ansøgninger. Jeg skal have masser af undervisning. Man er altid på de halvhold, der har ekstra timer lige de uger, hvor det passer allermest dårligt. Og så er der jo sangtimer igen.

Jeg tror, at vi må konstatere, at påskeferien er forbi. Helt forbi.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror også vi kan konstatere at du nyder uddannelsen. Selv om du har travlt, så lyder det som om, at det var godt du valgt den uddannelse. Jeg tror det er det helt rigtige for dig.

Lene sagde ...

Jens: Ja, jeg er også glad for det. Tænk, at jeg brokkede mig så meget over det :)