mandag, september 14, 2009

Virkelighedstjek

I sidste uge skrev jeg om en oplevelse knyttet til at bo i Gellerupparken. Og det var jo meget lærerigt. Så nu må jeg hellere skrive om, hvor jeg bor igen. Jeg har tænkt over, hvorfor jeg droppede det, og det er der mange grunde til... men jeg tror faktisk, at den vigtigeste årsag er, at jeg bilder mig ind, at I andre bor ligesom mig! Og så er der ikke rigtigt noget at fortælle, vel?
Men nu er jeg altså i gang med at prikke hul på boblen og være i stand til at se Gellerupparken igen for sløret af vane.

I dag ikke ret langt fra Gellerupparken tog jeg dette billede:


Det er den rene land idyl, og det ligger lige rundt om hjørnet. Det er imponerende så hurtigt, at man kan skifte virkelighed. Det ene er efter min mening ikke bedre end det andet. Der er bare forskelle, som er værd at lægge mærke til.

Ingen kommentarer: