fredag, juni 26, 2009

Dans i fred

Hvordan kan det eneste menneske i verden, der med sikkerhed var mere hvid i huden end mig, havde forladt denne verden? Jeg er stadig en lille smule i chok.

På min Mp3-afspiller er der 71 sange. De 25 af dem synger Michael Jackson.
Min første store stadionkoncert var den del af Michael Jacksons 'Dangerous'-tour, der ramte Danmark i 1992. Og i det hele taget så kan Peter Pan bare ikke dø.
Men det kunne Michael Jackson altså.

Måske har Anne fat i den lange ende. Har han ikke set lidt død ud længe?
Og i det hele taget er det jo en frygtlig historie om nederdrægtig barndom og løse skruer.
Men musikken....mmmm!

Og hvis der er nogle med en anelse morbid humor, så er der her et par klip, hvor Eddie Murphy er en smule efter Michael Jackson.

Optakten til det første klip er Eddie Murphys udredning om, at kvinder falder pladask for mænd, der synger...uanset hvad. Også for Michael Jackson.

Andet klip handler om blandt andet om moonwalk.
(Om ikke andet, så få en sund latter af Eddie Murphys tøj. 80'erne for fuld udblæsning!)

4 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

Han var altsaa bare den bedste, men joesses for et liv. Jeg er ikke overrasket af det endte tidligt, men soergelig over at hans stakkels boern nu staar uden den ene person der forbandt dem alle tre. Jeg haaber saadan de faar noget der ligner et ordentligt liv med nogle gode foraeldre.

Lene sagde ...

Tina: Jeg tror ikke, at man skal forvente sig noget normalt fra den familie, men måske er det en del af fascinationen? The(freak)show will go on.

Anni Albæk sagde ...

Nu skal jeg lige høre om noget helt andet - jeg er på anden døgn i gang med at finde den hemmelige nøgle til at vise You Tube på min blog - men jeg kan ikke finde ud af det - hvordan gør man??? hulk hulk

Lene sagde ...

AnniLouise: Ja, hvordan hulen er det nu lige, at man gør det? Såvidt jeg husker, begynder man med at være logget ind på YouTube. Når man er det og har fundet klippet, som man vil dele, trykker man på 'Share'. Og så bliver man første gang bedt om at indtaste sin URL-adresse. Og så kører det... Efterfølgende er din blog mellem dine Share-valgmuligheder, og så er det nemt. God fornøjelse! Og spørg endelig igen, hvis det ikke virker. Jeg er halt vildt med at fortælle om de få ting med en computer, jeg kan.