mandag, oktober 06, 2008

Arbejdet på en mandag

Denne mandag efter ferien er gået så godt, som sådan nu kan. Jeg var en lille smule groggy, da 14 dages oplysninger og e-mails væltede ind over mig.

Men arbejdsdagen havde ikke været i gang mange timer, før jeg fik lov til at slå en af mine chefer med en skovl, og den slags ved man aldrig, hvornår man får brug for.

Desuden er mine kollegaer så vilde med mit nye hår, at jeg har fået lov til at tage referat af morgendagens store møde. Hurra.

Mine kollegaer og chefer har ikke mistet deres underholdningsværdi, bare fordi jeg har været væk 14 dage. Jeg tror, at de har sparet op på humorkontoen til, at jeg kom tilbage.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du har altså en fantastisk form for humor..... :D

Lene sagde ...

Jens: Tak! Jeg sætter meget pris på humor.