fredag, oktober 26, 2007

Valgdag 3 og andet godt

I dag har jeg sammen med en anden borgerjournalist interviewet Negash Ali.
Magen til talentfuld, ung fyr er jeg overbevist om, at man skal lede længe efter.
Hov...det minder mig om en sang! Et øjeblik...Den er her.

Nå, men det var den valgkamp, jeg kom fra. Vi har haft planlægningsmøde. Nu er der 1000 ting at gøre. Og hvor er vores plakater? Ja, de er efter sigende forsvundet i et fragtfirma. Hvem kan huske navnene på de valgtilforordnede? Nå, det tager vi senere. Hvornår er det bedst at dele foldere ud foran hallen? Ja, sådan er der nye spørgsmål hele tiden.

MEN vi er ved supergodt mod. Udsigten til at få en kvindelig socialdemokratisk statsminister giver den energi, der skal til.

Bare lige for at skære det ud i pap... jeg stiller ikke selv op! Jeg er af underlige grunde blevet spurgt flere gange.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Rigtig god valgkamp, Lene!
Jeg håber virkelig, at det lykkes at få en ny regering nu...!!

Pia

Lene sagde ...

Det håber jeg virkeligt også!