søndag, oktober 14, 2007

Bazar Vest

Nu må vi have nogle opførelsesregler i den Bazar...

Først...hvad skal museumsgang til for? Og det er jo ikke, fordi I ikke fylder, vel? Tre mænd går og snakker side om side tilsæt dertil deres 10-15 børn og 30 indkøbsposer... Og så er farten pludseligt ned i et tempo, hvor en snegl på en dårlig dag virker som en hurtig løber!

Andet....hvorfor stopper folk pludseligt op midt i det hele og kigger forvirret rundt? Du er på et grøntsagsmarked. Det, du ser, er en agurk!

Tredje.... Hvad er der galt i at kigge i den retning, man går? Bare fordi du skal holde øje med en dame i burka, fem umulige, støjende børn, en hoppebold eller din mobiltelefon skal du ikke gå ind i mig, når jeg endeligt er sluppet væk fra museumsgængerne og de forvirrede!

Til sidst...Bazaren søndag eftermiddag er nærmest helvede på jord. Bazaren søndag eftermiddag under fejringen af Eid ER helvede på jord.
Jeg har i øvrigt en af den slags månedlige dage, hvor jeg har smerter helt ned i knæerne og op i maven...og jeg har nok også ondt i nakken, hvis jeg mærker efter. Så.... Lad være med at komme for tæt på! Det gælder også dig , Tivoli!

7 kommentarer:

Pia sagde ...

Kære Lene
Jeg kan hermed bekræfte, hvad du allerede ved: Tivoli er slut! For denne gang...
I øvrigt kan jeg anbefale den lille købmand ved siden af Netto (Nå ja. Ikke søndag selvfølgelig), afspændingsmusik på MP3-afspiller og ørepropper. Man kan få nogle specialdesignede nogen, som også virker mod scootere!!
Men derudover tænkte jeg på, om du ikke kunne foreslå dine opførselsregler indført i Cityvest i december?
Med kærlig næsten-nabo-hilsen
"Pia Dortesvej"

Lene sagde ...

Haha...Jeg elsker faktisk den slags høretelefoner, der virker mod scootere! Det er jo nærmest påkrævet udstyr, hvis man skal færdes på stisystemet. City Vest i december...puha, bare tanken!

Pia sagde ...

:-D

Kathrine Maja Bastias Bech sagde ...

Lene, kan du ikke lige overveje bare én gang itl at flytte paa landet med mig????
Eller et andet sted, laaaaaaaaaangt vaek fra din kaere gellerup park...

Lene sagde ...

Bonusinfo: Rygterne om tivolis død er stærkt overdrevne!

Lene sagde ...

Kathrine...jo, men hvad skal jeg leve af, hvis vi flytter til Berlin eller Amsterdam? Jeg flytter IKKE på landet, medmindre der er en stor præstegård.

Pia sagde ...

He he! Jeg beklager Lene, at jeg har sat rygter i gang en dag for tidligt :-D
Jeg troede, at festen rykkede INDENFOR :-D Til gengæld var det vildt hyggeligt i går med grill og en masse neongule frivillige mænd i vest.

Min mor og hendes mand BOR på en præstegård langt, langt ude på landet, og det er meget hyggeligt at komme der. På ferie! :-D