tirsdag, februar 20, 2007

Muskler og mangler

Hvordan jeg kommer ud af sengen i morgen, er et åbent spørgsmål. Jeg har ondt i alt, hvad der minder om muskler. Det måtte jo komme. I morgen står den på spinning. Op på hesten og afsted, wauw.

Ellers er dagens gode nyhed, at Stine med kæreste måske flytter...hen i nærheden af mig! Helt fantastisk. Jeg oplever mest, at folk får klemt ud, at her kunne de aldrig bo.

Men nu er der håb. Yndlingsgellerupven og jeg er helt klar til at invadere den kommende Stinestue hver gang, der lige er noget, vi skal se i fjernsynet såsom fodbold og Forbrydelsen.

Yndlingsgellerupven var iøvrigt meget forarget, da jeg den anden dag kom til at nærmest råbe, at et eller andet var fucking for meget. Han mener, at jeg er alt for velintegreret i området.

Så er det, at jeg godt vil indvende - Hvorfor skal resultatet være, at mit sprog bliver dårligt? Jeg vil hellere have den der gyldenbrune hudfarve = minus solarium og gennemsigtige ben! Hmm!

Nå, men velkommen til Stine.

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Tusind tak, Lene. Jeg glæder mig til at lægge stue til dit gellerupssprog og til at konkurrere om den smukkeste altanudstilling!

Lene sagde ...

Uhh, det lyder som en udfordring! Det glæder jeg mig til. Vi kan noget herude med kunstige blomster og blinkende lyskæder. Og smukkeste er jo et relativt begreb.