onsdag, februar 28, 2007

Bonusinfo

  • Om 744 timer flytter Stine
  • til en lejlighed, der ligger 1 minuts langsom gang fra der, hvor jeg bor.
  • Stines nye blok står der "Fuck" med røde sprittusch bogstaver.

  • Yndlingsgellerupvens undskyldning for at komme en time for sent i fredags var fredagsbønnen.

  • Jeg har for første gang i mit liv overhalet en dame, der svømmede ved siden af mig i svømmehallen.
  • Grunden til, at jeg svømmede hurtigere, end jeg plejer, var, at vandet var iskoldt. Faktisk var jeg bange for at støde på fritflydende isbjerge.
  • I den forbindelse kom jeg til at tænke på, om jeg egentlig er en isbjørn. Jeg mener - består isbjørne ikke hovedsagligt af fedt, hår og hvidhed? Til gengæld tror jeg, at enhver fornuftig isbjørn ville græmme sig over min svømmestil. Jeg er jo panisk bange for at få hovedet under vand, så jeg svømmer nærmest lodret.
  • Hvad ville være et godt slogan, hvis jeg faktisk er en isbjørn? Stor, fed og farlig? Hvid, vommet og voldsom? Eller hvad med barsk, bamset og behåret?

1 kommentar:

Stine sagde ...

Hurra hurra, jeg glæder mig meget!