mandag, februar 19, 2007

At være i fitnesscenter og på Universitet.

Februarmissionen om at blive sundere er nærmest løbet af med mig. I dag har jeg været med Søster i fitnesscenter. Ikke en skræmmende oplevelse, men alligevel.
Jeg tror endnu ikke, at min krop er kommet sig helt over chokket. Jeg har ikke ondt i arme og ben. Min krop er stivnet! Hvis jeg for eksempel holder armen i samme stilling et stykke tid, så er den ikke til at rette ud igen. Jeg frygter for morgendagen.

Ellers studerer jeg. Det vil sige - jeg tager op på Universitet, driller Karen og Stine, snakker meget, spiser frokost, læser lidt og føler mig enormt flittig. Jeg gør det igen i morgen.

Jeg overvejer kraftigt, om jeg skal melde mig ind i det der fitnesscenter. Det kunne være så hyggeligt at rende og hundse med Søster! Og lave lidt selv engang imellem - udover at snakke og drikke kaffe, som man faktisk kan få meget tid til at gå med.

Jeg udsætter beslutningen en uges tid.

Ingen kommentarer: