fredag, december 29, 2006

Trold får nattebesøg

Morgen... I nat skete der noget mærkeligt. Jeg lå i min sødeste søvn, da det pludseligt ringer meget insisterende på døren. Jeg springer op, vikler dynen om mig, lukker døren op velvidende, at jeg ligner en trold.

Der står et stk. pæn ung mand med casual street tøj og er brun og lækker. Desværre er det overhovedet ikke en, jeg kender. Han spørger, om jeg skal have leveret nogle kasser øl. Jeg har spillet så meget Matador i juleferien, at jeg i kort øjeblik tror, at det er spørgekortene, der forfølger mig, hmm.

Men jeg vågner så meget op, at jeg pænt siger, at der må være tale om en misforståelse. Fyren siger: "Undskyld" og går. Hvor smart er jeg? Kunne jeg ikke have spurgt, hvad han hed? Om han havde et telefonnummer eller et eller andet yderst relevant? Næ, jeg tudser bare ind i min seng igen.

Tilbage i sengen indser jeg min fadæse. Hulk... Til min fødselsdag ønsker jeg mig en sexet natkjole, så jeg er klar, når den slags sker.

Nå...op med humøret igen. Jeg har fundet et link til Radioavisens radiobøffer her. God humor for folk som mig, der også tit taler, før jeg tænker.

Ingen kommentarer: