søndag, december 17, 2006

DrømmeStrømme

Jeg er i total overspringsmodus. Det skyldes, at jeg skal vente på nogle læsertests af min eksamens opgave. Så her en hel uge før julegaver er der dømt vente, vente og vente.... Og det helt uden Disney. Hmm!

Nå, men så er det jo godt, at der findes mange ting at give sig til fx at overføre fødselsdage til 2007-kalender, klippe sjove billeder ud af reklamer (man ved aldrig, hvornår man får brug for dem!), læse i kogebøger, drømme om at bo i en kæmpe lejlighed, lave en efter forholdene stor indendørs krydderurtesamling (i december!) og vaske op (fordi jeg er usigeligt træt af at blive fløjet ned af væmmelig bananfluer).

Jeg har også fået 37 ideer til artikler, jeg vil skrive efter eksamen plus fem bøger. Derfor burde jeg på en eller anden måde tage ud at rejse efter eksamen. Jeg får stress af at være i selskab med mit ide-jeg hele tiden! Nye indtryk plejer at kunne holde det lidt nede.

Jeg vil gerne til Berlin, Egypten, Marokko, New York, besøge Kathrine i Abu Dhabi, sige hej til nogle delfiner( nå, nej...jeg hader at få hovedet under vand, seriøst!) eller se, hvordan London er.

Drøm bare videre! Det koster ikke ekstra. Jeg skal spare. Jeg har jo lige brugt en halv weekend på at indrette en fiktiv lejlighed. Måske er det der, jeg skal udfolde mine ideer i stedet for at løbe væk fra dem?

Ingen kommentarer: