lørdag, maj 01, 2010

John Lennon og jeg

Som mit nytårsforsæt påbød, har jeg undersøgt lidt om John Lennon. Eller … det vil sige… mest hører jeg musik.

Er vi helt sikre på, at det musik ikke er skrevet til mig? Jeg deler ånd med ønsket om at bruge tid på at glo lige ud i luften. Ikke at blive forpustet ved at jage vind. Eller som det så fint hedder i Walden: "Jeg holder af et liv med store marginer." En vidunderlig sætning. Et liv med store marginer.

Huller til at lave ingenting. Eller Watching The Wheels.

Men modet? Hvor bliver modet af? Og kan man egentlig være bange for ens eget mod?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Enig - det er en helt vildt lækker sætning... en af den slags som godt kan få mit hjerte til at springe et slag over! Jeg glæder mig til jeg selv skal igang med Walden!

Lene sagde ...

Jens: Glæd dig. Der er mange fine sætninger at hente i Walden.