tirsdag, december 11, 2007

Flyttekrise

Mit overskud er pist bort! Jeg er blevet ramt af 100 % flyttekrise. Normalt betragter jeg det som meningen med mit liv at være i godt humør. Nu er jeg bare tudetøs. Jeg hader at flytte, og jeg vidste det, for jeg har flyttet mange gange før.

Flytning hyler mig helt ud af den. Jeg kan godt lide, at der sker noget nyt, få ryddet op og få ændret nogle upraktiske indretninger. Jeg glæder mig til alt, undtagen udsigten, i den nye bolig. Jeg kan lide at male, og jeg er mester i at samle flyttekasser.

Og alligevel er jeg slået helt ud. Jeg kan ikke se eller forholde mig til andre end mig selv. Jeg har meget svært ved at huske. Jeg trækker vejret hektisk. Jeg føler mig hele tiden utilpas. Jeg kan græde og grine på samme tid, hvilket jeg ikke har kunnet, siden jeg havde teenagerhormoner. Og jeg ved, at der ikke er andet galt med mig end at jeg skal flytte.

Det tørster mig, at om tre uger er det overstået. Men indtil da... Lenekrise!

1 kommentar:

SW sagde ...

1. Træk vejret dybt 10 gange.
2. Drik en juleøl
3. Hvis det ikke hjælper, så ryg en fed.
4. Få noget sex. Alternativt som følge af rygning af fed.
5. Hvis intet virker, så ring til mig.


Og 3 uger? Det er da lang tid. Og så vidt jeg husker har du da ikke så mange ting. Og lad være med at sortere når du pakker. Det går bare galt i den der mikrolejlighed. Og engager nogle af dine gellerupvenner - nu må de sgu vise hvad de duer til! Og husk, man kan også planlægge sig til stress.
Mange MØS Fra Djævleøen