onsdag, april 11, 2007

Video-ven!

Mødte helt tilfældigt yndlingsgellerupven i dag. Han var sommerklædt med solbriller og sandaler. Og iført sit nye legetøj... Nogen har udstyret manden med en videotelefondims i de næste to måneder! Han skal samle historier fra Gellerupområdet.

Gys! Jeg håber aldrig, at jeg på nogen måde render ind i ham, når jeg er i gang med at øve rulleskøjter. Min fornemmelse siger mig, at det ville være mildt forfærdeligt at se på.

Iøvrigt hilste jeg også på yndlingsvens søster. Hun kan ikke forstå, at jeg ikke har været forbi for at drikke kaffe. Det vil jeg jo egentlig gerne, men sidste gang havde hun store planer om, at en eller anden somalisk tante skulle komme forbi og lave huller i MINE ører!
Nej, det tror jeg ikke!!! Får pludseligt grimme billeder af, at brormand kunne risikere forbi med sit kamera i sådan en situation. Jeg bliver altså en anelse paranoid over, at han render rundt med det kamera. To måneder!

Ingen kommentarer: