onsdag, marts 12, 2008

En mærkelig kanin flytter ind


Her er den så! Min nye kanin... Bonanza.

Efter at den de første dage virkede lettere skrækslagen, har den nu vænnet sig til forholdene.
Egentlig er det en ret grim kanin... stor, tyk og hvid. Den minder mistænkligt meget om husets anden beboer...hmmm.

Til gengæld er jeg ikke kræsen. Det er kaninen. For et øjeblik siden gav jeg den noget persille. Og den er nysgerrig nok. Den kommer løbende hen og tjekke, hvad jeg kommer med. Men så vendte den sig om i afsky. Jeg troede ikke, at kaniner kunne rulle med øjnene og give udtryk for, at folk, der fodrede dem, er idioter! Det ved jeg nu, at kaniner kan.

Endnu en interessant kaninobservation... Bonanza reagerer på følgende lyde: Kattemiav, fuglepip og musik med L.O.C. Ja, jeg ved det heller ikke.

Nu splatter dyret ud. Jeg har lige gjort ren i buret, og det er åbenbart meget hårdt.... for kaninen.

6 kommentarer:

Superskurk sagde ...

Hmmm, jeg ved sgu ikke rigtig med der kanin noget. Og er der ikke også noget med øjnene - er de blevet røde af bitzen, eller!? ;o)

Lene sagde ...

Haha...Jeg tror, at du har helt ret. Men fjernelse af røde øjne i det her kanintilfælde være et ret voldsomt indgreb.

Nethe sagde ...

Nej Lene.. Endnu en mumietrold hos dig.. Det må være så hyggeligt at komme på besøg hos dig nu...;)

Lene sagde ...

Nethe: Du trækker mig ud i dit overspringshandlingsmisbrug. Og mumierne har selv problemer i samme retning. Så besøg må desværre vente...øv!

Nethe sagde ...

Jamen Lene

Jeg vidste jo ikke at overspringshandlinger kan smitte - mon man skal sætte et skilt på døren - advarsel fare for smitte med overspringshandlinger?:D

Snetigeren sagde ...

Hvorfor kan kaniner være som andre dyr? Min er som en hund, den er lydig og jeg kan nogen gange kalde den, den rager også på "Tag den så"..