tirsdag, januar 22, 2008

Savn og mangler

Altså...jeg ved ikke rigtigt, hvad undskyldningen skal være.
Det kan være så meget: Almindelig mistro, flytteefterveer eller hvad ved jeg. Fakta er, at jeg fik et mildt grineflip, da der stod en mand udenfor min hoveddør med en dør.

"Værsgo, det er til dig," sagde manden.
Og der stod jeg og var paf.
"Hvad skal jeg med den?" svarede jeg.

Og så kom der en længere forklaring om, at jeg manglede en dør og alt muligt andet.

Ja, så måtte jeg jo finde et sted, hvor jeg manglede en dør.
Og så passede døren ikke, da jeg endelig fandt et sted! Her gik mit grineflip helt amok. Det må være nerver.
Stakkels dørmand.

Iøvrigt troede jeg et kort øjeblik, at det var min meget savnede bordplade, der var kommet frem helt af sig selv og ved tankens kraft. Det sker nok ikke.

Ingen kommentarer: