søndag, maj 06, 2007

Klynk

Der er for mange planter i min blog! Jeg har fået klager, hmm.
Så må jeg hellere skrive om noget andet...denne gang.

Mit liv for eksempel. Jeg står midt i et vadested.

Mulighederne er følgende:

- Jeg går i kloster. Problem: Jeg snakker alt for meget og kan en del perverse vitser, som jeg gerne fortæller videre.

- Jeg bliver politiker. Problem: Jeg har det ikke i mig. Jeg gider ikke 'Spillet om magten'. Jeg synes, at det er grimt, når jeg ser det.

- Jeg gør min uddannelse færdig og bliver præst på bøh-landet. Problem: Intet meninghedsråd vil ansætte en enlig kvinde. Tænk, hvis hun er skabslesbisk..

- Jeg finder en kæreste. Problem: Hvor skal jeg lede efter ham?

- Jeg holder op med at tage problemerne på forskud. Problem: Hvad skal jeg så gå op i?

- Jeg læser aldrig mere selvhjælpsbøger. Problem: Det er umuligt! Jeg er nødt til at holde mig opdateret på andre menneskers lykke.

- Jeg rejser til Afrika og bliver nødhjælpsarbejder, og livet bliver at hjælpe andre. Problem: Jeg kan være ret hjælpeløs og endda hjerteløs.

- Jeg opgiver at få andre til at elske mig ved at lave mig om. Problem: Gad vide, hvem jeg er?

- Jeg dropper ideen om, at alle andre er præcis ligesom mig. Problem: Hvordan er I så?

- Jeg går i gang med at være mere mig og mindre forvirret. Problem: Jeg er forvirret!

Ingen kommentarer: