lørdag, januar 27, 2007

Egen gave


Efter en meget dejlig fødselsdag med fine gaver og rørende kort kom jeg i dag til at købe en af de ting, jeg ikke fik. En silke natkjole!

Det er der mindst to gode grunde til. Som læsere af denne blog vil vide, har jeg for ikke så lang tid siden stået i en situation, hvor jeg manglede præcist sådan en. Den anden grund hænger lidt sammen med at blive voksen eller i det mindste prøve på det. Nu har jeg en rigtig natkjole og er dermed på rette vej til en rigtig seng, en stor lækker dyne, et sengetæppe, der ligger pænt. et sengebord og nystrøget sengetøj. Ok, der er måske nok et stykke vej endnu.

Men... nattebesøg har jeg nu styr på.

2 kommentarer:

Karen sagde ...

Kæreste Lene
Rigtig hjertelig tillykke med din fødselsdag. Jeg håber, du havde en helt vidunderlig dag. Og held og lykke med din nye silke-sag. Du ligner sikkert en drøm i den:-)
Hav en dejlig dag, vi ses.
Kh
Karen

Lene sagde ...

Tak. Jeg håber, at vi snart ses. Det er jo kommet der til, hvor jeg næsten ikke kan undvære vores journalistgruppe.
Mvh. Lene